Wat vinden anderen van ons?

Dit vonden eerdere deelnemers ervan:


(v.l.n.r. laatste 2 foto's: Arie en Margreet)

Pascal: Ik was zoekende en op zoek naar meer aanwezigheid van God in mijn leven nou dat heb ik geweten als je op zoek gaat naar GOD en het werk van de heilige geest kan ik je aanraden om deze Discipel Bijbelschool te gaan volgen. Weet wel als je wil dat er niks gaat veranderen in je leven ga dan niet , want het zet heel je geloofsleer op zijn kop en je komt echt tot ontdekking dat er veel meer is dan dat je tot nu toe in de kerk gehoord hebt. Dus als je meer wilt ga bij dit lieve echtpaar in de leer , en weet je voelt je thuis en welkom en geen vraag of argument is te gek alles is bespreekbaar .


Carolien: Door de Discipel-Bijbelschool te volgen bij Arbeiders in de Oogst is mijn geloof tot leven gekomen. Mijn geestelijke ogen én oren zijn geopend. Ik heb heel veel geleerd, mijn vrijmoedigheid tot het delen van het evangelie is tot leven gekomen en geen vraag is te gek. Door de levenservaring van Arie en Margreet heb ik veel geleerd uit de voorbeelden die zij vanuit kun eigen leven deelden. Het heeft mij zowel persoonlijk als geestelijk enorm opgebouwd ❤️.


Brenda en Anita: Wij zijn ontzettend dankbaar dat we de bijbelschool hebben mogen volgen bij Arie en Margreet. Zelf kwam ik daar in het begin onwetend, maar al snel bloeide ik op tot volwassenheid. Arie een heerlijk rustig persoon met veel bijbelkennis, Margreet scherp in de Geest op het gebied van profetie. Beide fijngevoelig en gepassioneerd. Inmiddels hebben we een eigen bediening in het Koninkrijk, mede door aansturing en coaching van Arie en Margreet.. Ze zijn zeer bewogen! Altijd nog zeer dankbaar voor de goede fundering.


Lisa: Verrassend, nuchter en ontwapenend is mijn eerste reactie op het onderwijs van Arbeiders in de Oogst. Arie en Margreet laten geen thema onbesproken. Heel toegewijd en op een voor iedereen toegankelijke manier nemen ze je mee door de lesstof en aanverwante thema's. Het maakt dan niet uit wanneer je pas net tot geloof bent gekomen of wanneer je al veel boven natuurlijke ervaringen hebt. Arie en Margreet dagen je altijd weer uit. Doordat met kleine groepen wordt gewerkt is er veel aandacht voor je persoonlijke proces. Er wordt op een respectvolle manier omgegaan met je mening of wat bepaalde lessen met jou doen. Wat zij niet zeker weten vertellen zij je eerlijk. En wat eigen struggels en ervaringen met bepaalde lessen zijn ook. Door dit soort praktijkervaring kun je niet op afstand blijven, maar raak je als deelnemer echt betrokken om je geloof gewoon te gaan doen!


Joyce: Het Koninkrijk van God is immens, vol kostbaarheden en wonderen. Mede door het onderwijs van Arbeiders in de Oogst heb ik mogen ontdekken wat dit nou eigenlijk voor mij betekend. Tijdens de bijbelschool duiken we met elkaar in Gods woord, we oefenen, gaan met elkaar in gesprek en voor je het weet is de avond al weer om! Wat een fijne tijd.

Hoe ik “Arbeiders in de Oogst” zou omschrijven?

Laagdrempelig, met de mogelijkheid om ‘onder leiding van de Heilige Geest’ - en een beetje hulp van Arie en Margreet - het diepe in te duiken. God is Goed!


Share by: