Nieuwe module: Bovennatuurlijk natuurlijk


st. Arbeiders in de Oogst organiseert de module:


BOVENNATUURLIJK NATUURLIJK



 

van de Discipel-Bijbelschool

 

 

 

 

In de dagen van de profeten uit het Oude Testament profeteerden zij al tegen de duisternis. God gaf hun de opdracht om tegen alle afgoden te waarschuwen en hun werken te vernietigen. Dat ging er soms heftig aan toe, lees maar eens in 2 Kronieken 21:11-15



De profeten werden door veel mensen gevreesd en door allen gerespecteerd. Ze wandelden in zuivere reinheid en God was hun Vriend.

Ook vandaag groeit het kwaad nog steeds. Overal om ons heen schiet het wortel in het leven van onze geliefden en lijkt het fundament gewoon onder ons land vandaan te spoelen. Satanisme verspreidt zich als een lopend vuurtje, spiritisten lachen de kerk in haar gezicht uit, terwijl zij de duistere kant demonstreren.

Velen verliezen hun leven aan kanker, aids en andere ziekten. Ondanks alles echoën de woorden van de Here Jezus door de gangen van de geschiedenis: 'En hen die geloofd zullen hebben, zullen deze tekenen volgen: in Mijn Naam zullen zij demonen uitdrijven; in vreemde talen zullen zij spreken; slangen zullen zij oppakken; en als zij iets dodelijks zullen drinken, zal het hen beslist niet schaden; op zieken zullen zij de handen leggen en zij zullen gezond worden. ' Markus 16:17-18


En

' Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Wie in Mij gelooft, zal de werken die Ik doe, ook doen, en hij zal grotere doen dan deze, want Ik ga heen naar Mijn Vader. ' Johannes 14:12


In Handelingen 3:25 zegt Petrus: 'U bent kinderen van de profeten’

Het is hoog tijd dat het Lichaam van Christus opstaat en wij onze erfenis in ontvangst nemen! We moeten ermee stoppen zelfingenomen te zijn en opnieuw de aloude grenzen aangeven van heiligheid, en grote kracht demonstreren. We zijn tenslotte Geheel Anders (Ef.4:20 NBG’51)

We mogen niet tevreden zijn met vlotte preken, geweldige muziek en vriendelijke samenkomsten. Onze roeping is: zien hoe de machten van de duisternis vernietigd worden en onze geruïneerde steden worden hersteld.

Wil je weten hoe en daar aan medewerken, geef je dan op voor deze training, die op 17 september a.s. begint in Dordrecht.

Er zijn slechts 8 plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij. Geef je hier op:


Share by: